sobota, 9 marca 2013

Pozostanę przy włosach:-)

Poza pielęgnacja lubię użyć czegoś dodatkowego, co sprawi, że moje włosy będą naprawdę ładnie i zdrowo się prezentowały. Na początek zaproponuję krem do stylizacji włosów na ciepło,

L'oreal Professionnel Tecni.art Hair Mix Supreme Smooth (Wygładzający krem odżywczy)






Według producenta krem świetnie nadaje się właśnie do stylizacji włosów na ciepło i sama doświadczyłam jego fantastycznego działania.
Krem ładnie się rozprowadza na mokrych:-) włosach, jest bardzo wydajny więc jego cena sprawia, że inwestycja ok 60zł jest opłacalna. Ponadto po wysuszeniu włosów suszarką praktycznie nie muszę ich prostować są ładnie wygładzone i robią wrażenie dużo gęściejszych co jest dużym plusem dostać objętość gratis. Ma niestety tylko jeden minus jak dla mnie zapach...pachnie strasznie, spodziewałam się czegoś lepszego ale da się to wytrzymać:-)

Moja ocena:
  • opakowanie  4/5
  • konsystencja 4/5
  • działanie       4/5
  • zapach          2/5
  • cena              3/5  
Produkt mam już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kolejnym opakowaniem choć kusi mnie wypróbowanie czegoś nowego...podejmę decyzję podczas najbliższych zakupów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz